Ghana, Wifi en Kaartjes

3 november 2016

Cora en Harry zijn op stap geweest voor wel de derde keer. eindelijk een kaartje weten te bemachtigen. Er is nu een wifi netwerkje gecreeerd, en iedereen heeft wat thuis contacten gelegd, en deze blogger doet het!

Het is inmiddels donderdag. alle dagen vol geopereerd. wat eenvoudige ruggen gedecomprimeerd en een behoorlijk lastige nek gedaan. vandaag net klaar met een lumbale decompressie en externe (!!) fixatie.

alles loopt tot nu toe goed. Harry geef anesthesie met een machine zonder display maar heeft hulp van Sixtus de Onoverwinnelijke. Cora en Nynke hebben een intieme relatie met Francis aangeknoopt en ruilen instrumentarium voor pepernoten. Laat dit niet algemeen bekend worden vanwege de Zwarte Pieten discussie. Wimar laat zich enorm verwennen door de Blonde Dames, maar ook door de hier werkende OK assistenten die heel goed meewerken en veel willen leren.

Na het werk is er soms wel een biertje, of twee..

wij vermaken ons goed. Morgen een drie niveau laminectomie en dan voor het weekend naar het resort op Cosa Beach.

1. Martha:
    Super! Ga zo door!
  2. Cor:
    3 november 2016
    Nu al jaloers op jullie. Dames rustig aan met Francis de Osofo ( vraag hem maar wat dat is).
    Veel plezier in Kosa Beach, doe ze de hartelijke groeten
  3. Loek:
    4 november 2016
    Fantastisch werk! Lekker genieten komend weekend!
  4. Marlinde:
    4 november 2016
    Wat geweldig om dit te lezen, en om foto's te zien. Superbroer:) !
  5. Janny hornstra:
    4 november 2016
    De WiFi werkt nu goed. Super. Volgens mij komen jullie eerst niet terug. Genoeg patiënten, voorraad en plezier. Heel goede tijd gewenst.
  6. Adriaan Mostert:
    4 november 2016
    Prachtig werk, weer! De foto's ziend, voel ik me weer even bij jullie. Geniet dit weekend in Cosa Beach!
  7. Saskia:
    5 november 2016
    Klinkt goed ! Geniet van dit vrije weekend aan de kust !
  8. Monique Muller:
    7 november 2016
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen . Jullie verrichten samen goed werk, ga zo door!
    En pas goed op elkaar....tot snel